17 Mayıs 2011 Salı

Armine Kap

Bugün itibariyle İzmir'e artık yaz gelmiştir :) Mevsim geçişlerine bir türlü ayak uyduramama huyumu hiç sevmiyorum.. Yaza girerken siyahlardan vazgeçemiyorum, kışa girerken de yazlık kıyafetlerden... Bu sene de aynı şey oldu :) Tesettür giyim markalarını takip edenler bilir Armine'nin online giyim & eşarp mağazası var. İzmirde Armine mağazası olmadığı için genellikle ordan alışveriş yapıyorum. Mart ayında indirime girmiş olan modelini rengini çok beğendiğim bir kap vardı. Fiyatını da uygun görünce hiç düşünmeden satın aldım. Gel gelelim ben siyah kap içinden bir türlü çıkamadığım için daha bu güne kadar hiç giyemedim kısmet bugüneymiş.. Dolaptan çıkardığım gibi de fotoğrafını çekip sizinle paylaşmak istedim. yalnız biraz gıcık bi kumaşı var yüksek derecede ütülemekten korkuyorum düşükte de kırışıklığı açılmıyor.. kırışıklıkları maruz görün ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder